13/6/11

Sensacions II



.-. És cert, hi ha coses no catalogades com a “drogues” que creen addicció -.-

-.- Intentant normalitzar la situació, vaig per bon camí ! .-.

.-. Hi ha retrobaments que venen de gust, d’altres no tant -.-

-.-Tinc moltes ganes de viure l’aventura, quina? M’acompanyes? .-.

.-.Vull volar, sentir l’aire a la cara i oblidar-me del rellotge -.-

-.- Moments perduts, instants viscuts .-.



EL REFLEX: "quisiera ser un verso dentro de tus pensamientos, que susurres que ya has llegado y que a mi lado eres feliz"

2 comentaris:

Sergi ha dit...

M'he quedat parat amb la primera frase. Tot crea addicció si ens ho apliquem en la mesura justa. De drogues n'hi ha poques, comparat amb les coses que ens poden enganxar, començant per internet.

Yáiza ha dit...

Bones frases... jo em quedaré amb l'última per seguir amb la línia el meu bloc... Instants viscuts! (i per portar la contrària al XeXu, clar que sí!)