18/6/10

Viu-la!


De converses recents amb amics una entrada...
Sovint ens preocupem per "tonteries" i no ens n'adonem que un instant ens pot canviar la vida. Un pas fet abans d'hora, un semàfor creuat parpallejant, una mirada enviada en el moment precís... l'atzar juga com ningú les nostres cartes mentre nosaltres ens ocupem de "decorar" el camí amb discussions a voltes sense sentit (o mancat per la falta d'empatia)... quan el que realment importa és disfrutar-lo perquè mai sabem quan es pot acabar. Davant de certs esdeveniments viscuts en tercera persona tinc clar que cal viure el que tenim, intentant jugar la millor partida possible, gaudint dels que tenim a prop (i ens valoren de manera recíproca) i dels moments que se'ns posen davant... a tu que estàs a l'altre cantó (i que no tens nom específic) t'apuntes a viure-la?


EL REFLEX: "tinc nit i tinc dia, tinc sol i estels, tinc sobretot unes arrels per creuere en mi"

1 comentari:

Cris ha dit...

completament d'acord :)