11/2/10

Angelets



Obro el mail i em trobo un dels típics pps "anunciant-me" que rebo els "angelets protectors", qui me'l respongui és que realment està a prop meu... tonteries!! si hagués de fer cas a tots els correus de cadena a hores d'ara ja hauria d'estar a l'altre barri, hauria tingut mala sort durant mil anys i ningú es voldria apropar a mi...
El que si que es cert és que tinc uns angalets que... són de lu millor: des d'aquella incondicional amb qui no ens importa mullar-nos tot menjant una crêppe fins a aquell que em demana que li dediqui el blog... passant per l'amiga relataire i basquetbolística, l'amic que des de la ciutat de l'Ebre sempre "silbará", aquelles amb qui compartir un bon sopar, aquell qui omplirà maig amb un somriure enorme... o simplement aquells que són capaços de canviar el dia amb una mirada o una paraula...


Senzillament angelets!!


EL REFLEX: "ellos a menudo estan con bromas, si los necesitas ya se asoman, los escuchas y te alborotan, sobra la genailidad"

1 comentari:

Ricardo ha dit...

M'agrada aquesta entrada al blog: els amics i les amigues són un regal del cel i fan que la vida tingui sentit.