23/3/08

Contraris...


...
* Blanc o negre
* Nit o dia
* Sol o Lluna
* Quedem o deixem passar el temps
* Em truques o ho faig jo
* Em pico amb tu o t'evito
* Et considero desconegut o intento entendre't
* Planejar o que l'atzar jugui les seves cartes
* Cedeixo o em faig forta davant la situació
* Recordo o oblido

Em quedo amb el negre, el color de la nit i on puc veure la Lluna. Tot i que el blanc em transmet pau, de dia visc més i el Sol em dóna la vitalitat que em priva la pluja.
Necessito quedar amb tu i riure, però si deixo passar el temps...menys garbuig de sentiments. M'agradaria que em truquessis, no obstant crec que ho acabaré fent jo. Considerar-te un desconegut és el que més s'aproxima a la realitat i intentar-te entendre...avui em costa massa. Planejar sempre ha estat la meva mania i deixar que l'atzar jugui les seves cartes...de vegades és massa arriscat, i d'altres...tant convenient. Sé que acabaré cedint perquè els records pesen massa i costa tan fer-se la forta quan hi ha quelcom que t'empeny....

Si o no...aquesta és la qüestió i avui no hi ha terme mig.


EL REFLEX: "no tot és blanc o negre, tot depèn del color que es vol pintar"